Fredag hela dagen!

2009-08-07 / 10:41:45
Här var det länge sen man skrev!!!
Vad har hänt den sista tiden då?

I onsdags var vi oss barnmorskan och fick lyssna på hjärat, den här gången låg det på 144 slag!!
Hon mätte även sf måttet, låg då inom det "normala" fast väldigt högt. Hela 25 cm!! Jag hoppas inte det är en STOR bebis i magen!!

Igår tillbringade jag tiden i Haraker hos Mårten, mamma och pappa var i Stockholm på en dagstur! Spenderade nästan hela dagen på en filt i gräset och bara njöt av det fina vädret! Den ända nackdelen var att det var miljontals flugor och mygg så igår kväll och i natt så har jag tillbringat min tid av att klia på alla bett! Upptäckte även att det har hänt nåt med mina ben när jag låg på filten.. De var stora förut men NU har det förändrats och tycker de liknar ett par trästammar eller nåt! Inte roligt!


Idag tror jag vi ska umgås med Micke! =)
Får ju inte glömma att i onsdags var vi hos Emma och åt goooood mat hi h!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: