Oj nu har det vart lite torrt här igen

2011-04-10 / 13:03:24
Men nu kör vi på ett inlägg!
Så var det söndag igen, och imorgon kör vi på dagis med Alma. Hoppas bara hon inte blir sjuk i natt igen men hur höga odds är det att det blir så?? Inga hoppas jag.

Igår var gubben på killkväll och han var stabil när han kom hem :)
Emma och Anders var här och umgicks med mig. Vi skulle titta på en film men det blev att spela lite nintendo wii, super mario. Så skoj var ett bra tag sedan jag skratta så mycket :)
Alma somnade vi sju och hör och häpna ungen vaknade vid 9 i morse, hon sov alltså 14 timmar :) det var inte dåligt och jag klagar absolut inte :)

Idag på morgon har Hanna vart här och klippt mig och Alma, kunde inte vänta längre. Sen så tror jag inte vi kommer komma till sala på ett tag pga att hon ska börja dagis så blir det ju inget i veckan iaf.
Så nu har tösen lugg och jag kan börja ha utsläppt igen. Emil ville raka sig så det gjorde vi i torsdags så nu behöver vi inte klippa oss på ett tag :)

Idag blir det nog att jag och Alma går ut en sväng, ska till mammas jobb och hämta en kasse från Nettan :)
Du är bra du Nettan, ska bli skoj och se vad som finns där i :)

Å ja jag var på Ikea i fredags med mamma och pappa, fy fasiken va urplockat det var, men hitta lite små saker iaf. Idag har 80% på allt men det kan inte finnas mycket kvar alls. På onsdag öppnar nya ikea så får se om man tar sig dit och kollar.
När mamma och pappa skjutsade hem mig så följde de såklart med upp för att hälsa på deras älskade barnbarn och Alma gav sin morfar en jätte lång kram, hon släppte han inte utan skulle sitta i knät och kramas♥
Det kommer han leva på länge kan jag säga :) Annars är det bara sin mormor hon gör så på, så fort mamma kommer så ser man hur lycklig hon blir och ska bara kramas!

Nej få i ungen mat och sen ut och gå en sväng.





Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: