22 Maj

2011-05-22 / 21:25:25
Jaha då har man haft lite bloggtorka igen men nu kör vi ett inlägg igen :)

Förra lördagen var vi och tog MASSOR av fina kort på Alma och Elian, vi var på björnön och vallby. Henny var med och tog kort, för hon kan hon :) Här kommer lite bilder från den dagen;




Visst är det fina bilder???? Jag är jätte nöjda med dem!!!!! :) Henny är bäst!

Idag har vi vart i Heby och firat 3 åringen Liam, fikat och träffat Almas farmor och fastrar. Dagen avslutades med pizza och bad för Alma och Liam innan vi åkte hem.
Jag har börjat jobba, har fått vikariat på tre veckor på en förskola, skit skoj är det att få jobba och få komma ut i arbetslivet. Det är max 6 veckor men jag är glad för det lilla.

Igår fyllde min mamma så då var jag och Alma där och firade henne. Emil och grannen var ute och fiska men tyvärr så fick de inte upp en jäkla fisk, så det var verkligen lyckat :)

Snart kommer vi få hem, få och få vi får betala för den :) Iaf en Brio vagn. Skit snygg är den och det kommer göra så vi får lite mer plats i bilen och vi ska åka och ha lite packning med oss.
 visst är den snygg??

Nej nu ska jag ta och titta på Big brother, två veckor kvar sen är det finalen, ÄNTLIGEN!

Kommentarer!
Postat av: Angelica

Går ju inte att misslyckas med kort när motivet är så fruktansvärt fint! :)



Puss på fina Alma och tusen tack för idag!

Kommenterat - 2011-05-22 / 21:54:07  | URL - http://partyoffive.blogg.se/
Postat av: Liw

Jätte fina kort! Kul när någon annan fotar, känner ofta att jag fastnat i samma spår :-(



kram

Kommenterat - 2011-05-27 / 11:45:58  | URL - http://liwetochvardagen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: