Jäkla skiit

2011-04-07 / 13:00:13
Hatar när mina inlägg försvinner... blir tokig.
Har man suttit och skrivit ett och så¨poof så försvinner det..!"#¤%&/()=(/&%¤#"#¤%&

Men då börjar vi om då.
Har nyss pratat med dagiset och Alma får börja på måndag, så hinner vi vila upp oss så vi är friska på måndag.
Hoppas bara det är fint väder så man kan vara ute och leka i lekparken för det tycker Alma om :)

På förmiddagen idag har vi vart på Vallby och tittat på djuren, vet inte om Alma tyckte att djuren eller Ella var mest intressant :) De satt och vinka åt varandra när de satt i vagnarna, så söta små tjejer :)
De hade jätte söta lammungar som va nykläckta för nån vecka sen.

På eftermiddagen när Alma har sovit klart vet jag inte om vi ska ta oss ut eller stanna inne och baka.
Det blåser så jäkla mycket så allt grus kommer in i ögonen. Är ju verkligen grus överallt speciellt där man vill vara.

Måste ju säga att blogga för mig går ju kanon, har ju vart jätte duktigt. Får se om jag kan fortsätta eller om det kommer trappas ner som det brukar göra.

Kommentarer!
Postat av: Angelica

är oxå inne i en bloggperiod nu! hoppas det håller i sig! brukar kunna tröttna när man inte får så mycket respons :(



puss på Alma

Kommenterat - 2011-04-07 / 13:06:10  | URL - http://partyoffive.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: