Sovmorgon

2011-04-06 / 11:36:55

Idag ringde Emil kvart i nio och jag och Alma sov.. Så härligt!! Var flera månader sen vi sov så länge :)

Alma är fortfarande feberfri men hon får vara hemma imorgon också, sen får vi se på fredag vad de tycker om vi ska komma eller vänta tills på måndag. Pratade med dem idag men hon som har hand om inskolning var inte där idag så de ringer upp imorgon. Jag tycker att det kan vara lite mjuk start om vi går dit på fredag en stund på förmiddagen så får hon vara med lite. Men 9-14 tycker jag känns lite onödigt när det sen är helg.

Det känns som om jag har glömt något den hära veckan, men kan inte komma på vad det kan vara alls?? Så irriterande när det blir så.

På lördag ska Emil på killkväll igen, var ett år sedan de hade det sist, var meningen att de skulle ha några gånger per år men han som skulle ha det tog inte tag i det :)
Så får se hur Emil kommer ta sig hem den här gången, sist hade han "stora" problem :)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: