tisdag tisdag

2011-04-19 / 22:44:10
Hallå där!
Tänkte jag skulle slänga ihop ett inlägg medans jag kollar på big brother.

Söndagen blev inte riktigt som vi hade tänkt, Emelie blev sjuk så vi fick ingen mys dag i Sura. Men vi hade en mysig dag ändå :) Bestämde oss för att ta en sväng till Vallby och titta på djuren. Där träffade vi Nettan och Klara.
Vi fikade i solen och bara njöt.
 


Igår när jag lämnade Alma vart hon jätte ledsen, men det gick över så fort jag hade gått. Men är inge skoj alls att lämna henne när hon är ledsen. Idag när jag lämnade henne så skulle de gå ut på en gång och då sprang hon nästan iväg :) Så idag var det "lättare" att lämna henne. Är Alma glad är jag glad ♥

Igår hade jag Engelska prov och vet ni??? Jag klara det JIPPPPI! Så nu är det bara att gå ner till vuc och fixa så jag ÄNTLIGEN får mitt slutbetyg!

Idag har jag börjar vårstäda lite medans Alma var på dagiset. Hann klart nästan ett rum, det ändå som är kvar är fönstret. Så imorgon fortsätter städningen och hoppas jag blir klar.

Alma älskar ju att vara ute men det går ju inte och vara ute jämt så igår när jag lagade mat så öppnade jag balkongen och då trivdes hon. Hon plockar och plockar där ute, drar ut leksaker och bara myser :) Att hjälpa sin mamma och städa det gillar hon starkt. Köpte ett litet städset i lördags men det är inte lika roligt som de "riktiga". Så hon får väl hålla på med min borste :)



Kommentarer!
Postat av: Liw

Tack för lycka till :-)

Hoppas allt är bra med er?



Jo, Mait är född på bf+5 så idag med andra ord.

kram

Kommenterat - 2011-04-26 / 13:13:04  | URL - http://liwetochvardagen.se
Postat av: Liw- mamma till Mait och Alma

Tack för grattis.

Nu har vi landat hemma, igen.

Är inte helt återställd men snart så :-)

Kram

Kommenterat - 2011-05-04 / 09:34:03  | URL - http://Liwetochvardagen.Se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: