Gäsp

2009-08-03 / 11:46:54
Idag är det en riktig seg dag!! Vaknade kvart över tio att Emil ringde och väckte mig... nu är klockan halv tolv och jag är fortfarande lika trött.. Så idag blir det en slö dag!!!

Det ända som jag måste göra idag är att handla finns bara ett litet problem, plånboken är ganska tom. Hatar verkligen försäkringskassan de ger mig pengar på olika datum varje månad!!!! Men som alltid löser sig det till slut!

Himlen är blå så det känns som att man måste gå ut och få frisk luft men vill inte!!!

Jag är så sur och arg på en person, blir ju sviken gång efter gång. Aldrig kan man få komma först  i personens liv!!!
Vi behöver ju dej innan det är försent och du också är borta!!!!!!!

På onsdag ska vi till barnmorskan =D
Sen ska jag träffa Winge någon dag oxå =)




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: