Hej Hej

2009-08-27 / 23:49:10

Idag e det torsdag vilket betyder att jag går in i v.28 idag =) 27+0 wooow va långt det låter!! snart klart =)

Idag har vi hittat en ny affär med barnkläder vilket betyder att vi köpte lite mer till den lille =)

Nu vill jag börja tvätta kläderna, köpa allt som är kvar och sen trycka ut ungen för nu vill jag träffa den lille!! Längar efter den så!! För varje dag blir sparkarna starkare och starkare. Idag hoppade tillochmed speldosan när jag hade den på magen!!! Ni som känner mig vet att jag hatar att vänta och vill jag något så ska det ske NU helst igår. Så börjar jag känna för bebisen vill att den ska vara klar NU! Att jag kommer gå över tiden tror jag inte, vet att i v.38 kommer jag börja kämpa och göra alla knep så den ska komma ut för då har jag väntat klart!! =)

Och så måste jag bara få klaga lite lite.... Har såå ont överallt, nu börjar jag få nooog!!!!!
Det gör ont när jag sitter, står och ligger jämt är det nåt.. Det trycker i hela överkroppen och så mitt hjärta.. minsta ansträgning så känns det som hjärtat ska hoppa ut och man känner sig helt yr. Foglossningen börjar bli värre ja allt är såå underbart =) Glad att jag är arbetslös för en gång skull.. Skönt att slippa bry sig att man måste till jobbet! Önskar bara att det vore november nu så jag kan få tillbaka min kropp och slippa ha ont. Men det är helt klart värt varenda smärta i kroppen!!!

Kommentarer!
Postat av: Johanna

Ja okej då förstår jag =) Du är så välkommen fram så och hälsa hihi =) Förstår att det börjar bli jobbigt och lite smått kämpigt med alla dagens bestyr nu för dig men nu har vi inte alls långt kvar =) vi får helt enkelt härda ut lite till hihi vet hur det är ja har till och med svårt att gå då det känns direkt i magen och ryggen men det är ju som sagt inte så lång tid kvar nu.

Skulle vara så roligt att träffa dig.

Ha det jätte bra och ta hand om dig å bebisen i magen =)

kram kram

Kommenterat - 2009-08-28 / 12:14:56  | URL - http://johannamadeit.blogg.se/
Postat av: tessan

tur att det är övergående.. Som sagt, det är värt allt även om det är jobbigt.. Ta hand om er...

Kommenterat - 2009-08-28 / 17:43:05
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: