Länge sen sist

2009-08-19 / 11:48:26
Nu var det ett bra tag sedan jag skrev sist! Men har inte haft någon lust!!

Har inte hänt så mycket på sistonde, vart i sura och grilla =) Gott var det!! sen vart i haraker och plockat krusbär för jag ska försöka mig på att göra kräm!! Har även vart på hagatrollet och hälsat på med syster yster och Anton!! Umgåtts med Micke har vi också hunnit med! =) Fiskat och Emil har nästan fått upp den största fisken hittils! (Han tappade den precis innan den kom upp på bryggan) Har ju faktiskt hänt lite saker till sist!

Idag ska jag till miroi och ikväll träffa Emma.. sen imorgon ska jag ev träffa Winge och på fredag till lördag ska vi vara barnvakt åt världens bästa unge =)

Bebisen i magen rör sig, vissa dagar är den lugn och efterr lugnet kommer stormen.. Nej men efter de lugna dagarna är den vildare =)  På torsdag går vi in i ´v.27 =) och snart så är det dax för nästa ultraljud.. Längtar!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: