ovärt inlägg om allt och inget!

2009-08-10 / 19:20:30

Har så himla svårt att blogga om något, känns som om livet står stilla just nu och att det inte händer så mycket. Med tanke på hur man mår så hittar jag ju inte på så mycket! umgås med vänner och fiskar är det som händer hos oss på kvällstid eller så ligger jag bara i soffan och surfar runt på internet och Emil spelar xbox. Är ganska mycket ute i Haraker, skönt det när det vart så fint väder.
Känns som om det är nu man får passa på och göra vad man vill! Jag vet inte hur jag ska göra så vardagen blir lättare just nu. Känns inte som om någon kan göra så jag mår bättre!! Och pengar ska vi ju inte tala om, fy fan va livet hade vart lättare om jag haft en jobb, men som arbetsmarknaden ser ut nu och med tanke på hur jag mår så finns det inga jobb att söka. Är rätt kört och så har det vart sen i april!
Det jag vill nu är att de närmsta månaderna ska flyga förbi så vi kan få vårt barn, så jag slipper må som jag gör!
Men e bara att bita ihop, på torsdag är det bara 14 veckor kvar!! Emma åker utomlands den 11/11 och kommer vara borta i två månader så min tanke är att föda innan hon åker så hon får se h*n i live innan hon sticker =)
Emil är hemma från jobbet pga ryggproblem så nu får jag lite sällskap de närmsta dagarna =) Imorgon skulle jag vilja åka och fönstershoppa.. Kanske kolla upp vad man ska ha för barnstol i bilen eller något annat skoj!!!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: