Torsdag kväll

2009-08-20 / 21:42:29

Nu har jag nog haft den värsta dagen på länge! Humöret har gått upp och ner som en berg och dalbana! Har nog
reagerat negativt på nästan allt idag. Fönstrerna blev iaf tvättade i sovrummet och vi lyckades möbler om fast vi var mer eller mindre osams.

Imorgon ska vi hämta Anton på dagis och ta med han hem =) Sen ska han sova hos oss tills på lördag =) 

Idag gick vi in i v,27, inte långt kvar nu men det finns en del saker som jag inte är klar med.. när det är klart kan den få komma =)

Vi kolla upp lite namn idag på internet, (vet att min mamma hade en namnbok men den lånade jag ut till någon men kan inte minnas vem men tror jag vet.. skulle gärna vilja ha tillbaka den!!!) men vi blev inte så mycket klokare.. men vi vet iaf mellannamnen ev.. alltid någe!!! Har ju även en lista med förnamn men man vet ju aldrig förens de kommer ut vad det blir för nåt!!!!

Kommentarer!
Postat av: Angelica

Åh,vad kul..Vet ni om det blir en flicka eller en pojke!"

Kommenterat - 2009-08-23 / 16:03:45  | URL - http://angellicious.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hmmm,roligt det där med att gissa vad det blir för kön..Men gud vilken känsla det måste vara att inte veta. Sån där pirrig en :D



Kommenterat - 2009-08-23 / 22:33:12  | URL - http://angellicious.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja men det skulle du ha gjort =) hade bara varit trevligt. Va där med Daniel innan vi gick och hämtade Leone från dagis =) Kram

Kommenterat - 2009-08-27 / 23:45:49  | URL - http://johannamadeit.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: