6/12-2009

2009-12-06 / 21:21:24
Jag tror vi fått världens underbaraste flicka =D Hon är så snäll och lugn (hoppas det fortsätter)
Hon äter och sover! Sover hela nätterna så väcker henne vid sex-sju för då tycker brösten hon ska vakna!
Imorgon har vi haft henne i en hel vecka, fy va tiden går fort! Och vart tar tiden vägen? Nu förstår jag alla föräldrar där ute!!






                                      
Kommentarer!
Postat av: Tessan

Vad är det för lyx, att få sova hela nätterna.. Det får jag fortfarande inte göra... Fuskigt....

Kommenterat - 2009-12-07 / 15:05:12
Postat av: Kia

Vad skönt att lillan sover!! Det har aldrig Emil gjort. Han skulle ju äta var tredje timme, eftersom han var liten & diffa neråt i vikten + att han skulle blir stor & stark. Så han lärde sej att vakna själv!! Men nu börjar vi få ordning på detta, vaknar ca kl 3 för mat, & sen kl7-8..... helt ok för mej.

Ja du, vart tar tiden vägen?? Förstår oxå nu alla föräldrar som frågar detta!! Här har vi haft vårat underverk i 6 veckor nu!

& en sak till jag märkt, man vill lägga ut bilder på dom så dagligen i bloggen!!! hihi.....

KRAAAM

Kommenterat - 2009-12-07 / 15:24:23
Postat av: Nettan

vad söt hon är =) Clara har oxså sovit hela nätterna jämt jätte skönt!!! I bland tar hon tom. sovmorgon till 9-10 Hihihih värsta lyxen! Jo tiden går fort, min tös fyller 1år om två veckor!!! Kram och sköt om er!!!

Kommenterat - 2009-12-07 / 22:02:26  | URL - http://mrsnatten.blogg.se/
Postat av: Miia

Men grattis katrin! Fin liten tös du har fått!Lycka till!!Kramaaar!//Miia

Kommenterat - 2009-12-08 / 10:34:16  | URL - http://www.myzlife.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: