8/12-2009

2009-12-08 / 20:50:26
Alma är 8 dagar idag, inte klokt va tiden går fort! Igår var bvc här och vägde skruttan, hon hade gått upp till sin födelsevikt plus lite till så idag ligger hon på 3558 gram =) Kommer bli en riktigt liten tjockis =)




Igår testade vi och mata med nappflaska för man vet aldrig om det sker nåt och man behöver lite barnvakt. Och det gick bra så får se om jag och Emil tar en snabbis i helgen och köper lite julklappar för vi har endast köpt en och känns som om det är lite fler som vill ha julklappar =) Så då får man pumpa ur lite så kan vi iaf vara borta nån timme om det skulle krisa med mat. Men vill ju inte jätte gärna lämna henne hemma heller men hellre det än att ta ut henne i kaoset. Lämna henne med Emil i fredags i ca 20 min och det var hemskt.

La Alma i hennes säng i natt och där sov hon gott, vaknade vi tre och fick lite mat och sen vid halv åtta. Men jag var så himla trött så efter att hon hade fått sin mat la jag henne mellan mej och Emil och så somna vi om till halv tio så skönt.

Idag har vi inte gjort ett skit så skönt..  bara tagit det lugnt och sovit lite. Imorgon ser det ut som om det kommer bli en till slapp dag! Bara njuta av våran sötnos =)


Kommentarer!
Postat av: Angelica

Grattis gumman!

Kommenterat - 2009-12-16 / 13:37:37  | URL - http://angiethehappiest.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: