27/7

2009-07-27 / 12:41:03
Och så var det måndag igen! Helgen har vart bra. I fredags träffade vi Micke =) och i lördags var vi i sura. Emil gjorde en grund till en altan, åt god mat och Emil drack goa likörer och sånt!!! Jag var nöjd med min cola ja!!!

Igår var vi i stugan och målade två sidor, så nästa gång vi ska dit måste vi riva altan så vi kan måla den sista sidan!! Men man behöver nog inte ta i så mycket förens altan ligger ner. Så vi kanske hinner med att göra början på en ny altan i år!
Måste även måla vit på fönstret och sen har vi ju allt inne som ska fixa och så!

Idag har morfar vart här en sväng, han tyckte vi hade det rörit så han hjälpte mig ner med lite saker i källare. Så idag när Emil kommer hem ska vi åka till tippen och slänga allt skit som är kvar och sen imorgon ska jag nog åka till Haraker och då får jag plocka med saker som ska till stugan. Och sen är det bara ner med resten av kartongerna och sen är allt klart! =)

Idag håller jag på och donar i sovrummet, vill möblera om men vet inte riktigt hur mycket jag kan göra innan jag får ont. För blir det jätte jobbigt så måste jag ju sluta och då får Emil hjälpa mig när han kommer hem och det har han kanske ingen lust med!!

I veckan händer det inte mycket, ska väl ner till miroi och bara visa mig och sen åka hem, helt värdelöst!
I helgen har vi inte heller något planerat än, inte jag iaf!

Nu ska jag slänga i mig mat och fortsätta min städning!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: