förvirrad =)

2009-07-29 / 13:56:23

Helt förvirrad är jag alltså... Det jag tror jag har koll på har jag absolut ingen koll på.. är det så här det är och vara gravid?? Eller är det för att jag går hemma? fast jag har aldrig vart förvirrad förut så jag tror det handlar om graviditeten. =D Och värre kommer det väl bli när den kommer ut antar ja h hi hi!

igår såg man magen röra på sig ordentligt =) samma sak hände idag *Lyckorus*
Jag känner sparkar och rörelser varje dag nu och flera gånger per dag.
Igår när Emils klocka ringde så rörde den sig samma sak hände idag både gångerna. Så jag tror den diggar Bag in da box =)
Tyvärr känner inte Emil sparkarna nå bra än =( Men hoppas de blir tydliga för han också snart, så himla tråkigt att han inte får känna samma sak!!

Sen har jag börjat få uppleva de fantastiska kramperna i vaderna på nätterna.. Usch och fy!! Hemskt är det!!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: