Hallo!

2009-07-29 / 12:38:32


Blå himel med vita moln idag och jag är helt slut idag! Så otroligt seg så idag på dan tänker jag inte göra allt för mycket. Vila upp mig tills Emil kommer hem för sen ska vi umgås med Emma och Micke =D

Igår var jag i Haraker och sen när Emil kom hem så var vi och fisk som vanligt och Emil fick en fisk ÄNTLIGEN!! Den största hitills men för liten för att ta hem.
 

Imåndags åkte jag, Emil och Winge och hennes svärmor till ett ställe utanför stan. Där kunde man shoppa begagnade barnsaker allt från vagnar till kläder =D Jätte billigt! hittade mammakläder för ca 20 kr st och så hittade vi lite bebiskläder också men bara lite =) Tog ca 10 min från Erikslund så inte ett dug långt heller.

På jakt efter vagn är vi, men kan tänka oss en begagnad vagn, vill helst av allt ha en emmaljunga edge duo! Någon som har en sån som ska säljas??!!

imorgon går jag in i v.24... nu börjar det gå fort här =D Känns som om hösten redan är här! Så skönt väder vi har!!!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: