Helt klart mitt onödigaste inlägg hitills

2009-07-12 / 17:29:03
Kommer nu....

Jag har då letat efter en låt hur länge som helst, hade just endast ett par ord men tyckte jag hade musiken som stämde. Iaf för 1-2 år sen så hittade jag den låten "Fun Factory - Celebration" på internet och youtube men när jag lyssnade på den fanns INTE mina ord med och inte sa de något liknade ord heller. ( Det ska vara nåt om att "the music is jumping" Så då trodde jag att jag hade fel musik till mina ord. Har letat som en galning nästan lyssnat igenom alla låtar på 90 talet som jag har fått tag i, men icke. Idag har jag suttit och lyssnat på mina gamla skivor och när jag slår på FUN FACTORY MED CELEBRATION så kommer mina ord precis som jag har tänkt mig. Hur sjutton kan de ta bort ord ur en låt bara så där?!! Speciellt i en musikvideo!!! Har man lagt ner tid och själ för den dära låten och så har den funnits där mitt framför mig.. GAAAAHHH!!! Blir bara så irriterad!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: