Måndag

2009-07-20 / 11:12:33
Idag börjar Emil jobba, känns som om han  har vart hemma hur länge som helst =D Så vad ska jag göra nu då?
Idag hade jag faktiskt tänk försöka röja här hemma, får se hur långt man kommer innan man får ont men prova kan man ju alltid!!
I lördags var vi och måla en sida av stugan, vilken skilland det blev!
(vi har alltså målat den vänstra sidan för er som inte ser skillnaden) =D

Sen i lördags kväll åkte vi till sura och sov, spelade lite tvspel och de andra drack goa drinkar och groggar =)
Sen igår skulle vi tillbaka till haraker, men då regna det så vi får fortsätta måla en annan dag!!

Och så måste jag bara berätta igen, det rör sig i magen så fort jag lägger mig ner eller sitter Hi hi Jag svävar =)
Kommentarer!
Postat av: Johanna

ja det är inte alltid lätt, man har det i tanken att man ska göra det men ändå så glömmer man :) ja vill ha kort på varje fulla vecka som jag gått men det är ju det där med minnet.

Här är det bara bra, hur är det med er?

hihi vad roligt att du känner allt mer nu :)

kraam

Kommenterat - 2009-07-20 / 16:45:19  | URL - http://johannamadeit.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: