Nu är jag tillbaka

2009-07-12 / 13:27:56
Till min gamla blogg! Blir så arg på metrobloggen så nu testar vi blogg.se ett tag så får vi se hur det känns! Konstigt väder idag, ena sekunden regnar det och sen skiner solen! Idag skulle jag och Emil vart och kollat på barnvagnar men det visade sig att just den affären vi skulle till har självklart stängt på söndagar! Så vi får ta oss dit senare i veckan!
Idag har Emma hjälpt mig lite med matten så jag hoppas att det kommer gå lättare när jag sätter mig och läser lite sen.  Får se om vi åker bort imorgon det visar sig!!
Kommentarer!
Postat av: Hanna

vart ska ni då? :D

Kommenterat - 2009-07-12 / 16:14:38  | URL - http://hannananana.blogg.se/
Postat av: Johanna

okej :) jo man kan behöva lite extra utrymme så där. hoppas att denna funkar bättre för dig. jag är nöjd med blogg.se enkelt att göra saker på den även med designen :)

Kommenterat - 2009-07-12 / 16:27:52  | URL - http://johannamadeit.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: