Onsdag

2009-07-22 / 09:24:43

Hej hej!!
Igår när jag kom ner till miroi var det några som höll på och bona golvet så jag kom inte in plus att min handledare är på semester men får gå ner dit imorgon så har jag vart där iaf.

Skulle ha fikat med Winge idag men hon var tvungen att gå och jobba så vi satsar på och träffas imorgon istället!!!

Igår var Kusin här och hälsa på sen var vi på Ängsö och fiska, inte en fisk såg vi men en massa mygg =) Så nu har vi skaffat oss fiskegrejer så nu kan vi fiska när vi vill =)

Igår var jag även hos morfar och hälsa på, han erbjöd sig att hjälpa till och måla stugan, han kände att han vill vara till nytta. Så idag när jag ringde och berätta att vi ska åka ut till stugan typ vid fyra för Emil ska till tandläkaren först, lät det inte alls så roligt längre. De skulle ut och plocka blåbär och sen berodde de ju på om DE orkade sen. Hallå?? För det första så var den här den ända dag som han kunde. Och sen vill jag helst hämta bara han så han kan umgås med oss själva utan att tänka på att han måste hem till hunden. Tänkte grilla korv och ha det lite mysigt men nej så kommer det väl inte bli. Att man aldrig lär sig hur vissa människor fungerar, blivit besviken på han många gånger och det verkar ju inte som om det är slut på det än. Tänkte att han kunde lägga ner en eftermiddag/kväll själv med sitt enda barnbarn! För han har ju inge problem att göra det med hennes barnbarn. Så när ska det bli min tur?? Blir så frustrerad och arg!!!!

Idag vaknade JAG FEM!! Jag? Gick upp vid sex tiden efter Emil åkte så det ska bli skoj att få se när jag somnar i kväll!!
Nu ska jag plocka undan frukosten!!


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: