Svininfluensan

2009-07-30 / 22:27:30

Svininfluensan hur ska man tänka och hur rädd ska man vara?? När de säger på radion att de som kommer drabbas allvarligast är gravida och att det kan sluta med döden låter inge vidare. Får mig att bli super rädd för jag vill inte dö, jag ska ju änligen få barn och bor ihop med världens bästa. Jag är livrädd!!!
Sen läser man på Smittskyddsinstitutets hemsida och de får det inte alls att låta så farligt!! Så när man läser det känns man sig lite lugnare!!!
Men hur e det egenligen, ska man skaffa sig en stuga uppe i skogen och sitta där tills ungen kommer så man kan vara lugn?? Eller ska man gå och vara rädd tills den försvinner???!!!
Måste den komma nu????

Kommentarer!
Postat av: Johanna

Hej!! Tack så mycket det värmer. Hon hade varit dålig ett tag fast inte direkt sjuk så.

Vilken fin vagn ni köpt :)

Själv så har vi kvar vagnen från när Leone föddes så vi kör på den :) fast sen så kanske vi måste köpa en ny sittvagn beroende på vad vi får nu hihi.

Kommenterat - 2009-07-30 / 22:55:32  | URL - http://johannamadeit.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: