Tiger

2009-07-17 / 22:05:20
                                


Känner mig som Tiger i nalle puh!! Vill stutsa omkring och bara njuta av livet!! 
Jag är verkligen så himla glad och lycklig nu, bara njuter av att känna så här =D 
Jag känner att det rör sig i magen och har känt det ett par dagar nu så jag njuter av de små rörelserna. Känner vart den ligger är också ganska häftigt och än så länge håller den sig för det mesta på vänster sida.
Att få känna att snart har drömmen slagit in "kanske en dag" sker inom räckhåll nu!! Fyra månader sen ska vi bli föräldrar, njuter och vill att det ska gå fort till november. Får gärna hoppa över de andra månaderna bara det kan bli november snart!!!

Idag var vi och kollade lite på barnvagnar och hittade en till vagn vi skulle kunna tänka oss. Men mamma ska prata med hennes jobbarkompis om vi kan få hälsa på henne och kolla på vagnen som hon ska sälja, så vi vet om vi ska leta efter andra eller om vi ska köpa den. Vill köpa så mycket, alla små detaljer vill handla NU!!
Kläder är klart och så ska vi ju få låna så kläder är avklarat! Strumpor måste inhandlas iaf 2 par till =) Sen finns det ju så fina filtar som jag vill handla och nappar och allt. Har ju två filtar men någon mer skadar väl inte?!!!! Skötbord ska vi inte köpa, har ingen plats för det på toa så då skiter vi i det. Sängen känns som en skit sak som vi tar senare i höst, i värsta fall ska vi ha min gamla, måste bara checka läget hur den ser ut. Spjälskydd till sängen har vi fått så det behöver vi inte tänka på. Men fina lakan vill jag köpa med nalle puh och tummen!! 

Igår var vi i Sura =) Grillade, mmmm så gott det var. 
Ikväll har vi sett Bedtime stories, den var riktigt rolig faktiskt. 
Imorgon kanske vi åker till landet vem vet! I annat fall hänger vi på tippen och kastar allt som ska kastas, känns som man får åka ett par gånger till tippen innan allt skit är borta!!
     
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: