Torsdag

2009-07-23 / 09:03:26
Idag går jag in i v.23 =D Så senare idag ska jag ta kort på magen (om jag kommer ihåg)!!
Bebisen är nu ca 19 cm från huvud till stjärt och väger omkring 470-575 gram, så den börjar bli stor nu =)

Nu ska jag strax göra mig klar och åka ner på stan till miroi och sen ska jag träffa Winge och gå på stan!!

Igår var vi i Haraker och skulle måla stugan men så blev det inte =/ vi åkte och fiska istället.. Fick upp en massa mört och några andra fiskar med det vara bara att kasta i dem igen. Hade man haft katter som inte är allergisk mot fisk så kunde de fått lite fisk, men Maja tappar ju hår när hon äter fisk!!

Nu kom jag ihåg vad jag drömde.. Drömde att jag hade löshår och sen när jag skulle ta bort det så var allt mitt hår borta. Helt skallig var jag, PANIK!!

Oj klockan är redan efter nio nu måste jag skynda mig så jag kan vara nere på stan om en halvtimme!!!!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: