Söndag kväll!

2009-07-12 / 21:41:21

Imorgon skulle vi har åkt till skara men så blev det inte så. I nu läget känns det helt okej att vi inte åkte!!

Snart har halva Juli gått förstår verkligen inte vart tiden tar vägen?! Vips så kommer det vara november och vi ska ha barn!

Har nästan rensat klart i källaren så i vårt tv rum är det fullt med kartonger och annat skit som ska kastas eller ner i källaren igen. Hade bilen varit lagad så kunde vi ha åkt till tippen en sväng men nu får det stå i hallen ett tag tills vi får tag i en bil!

Vill verkligen få i ordning i vårt sovrum nu och så vill jag ha lite pengar så vi kan handlar hej vilt till bebisen. Och när jag menar hej vilt menar jag inget onödigt och absolut ingen ny vagn för hur mycket pengar som helst! Men skulle ju vara skönt om det kunde vara så, att man bara kunde kasta ut pengar lite här och där. Ska kolla upp lite om det går och fixa, finns säkert någon miljardär människa någonstans här i närheten som vill bli av med lite pengar =D Eller inte!! Men jag är inte orolig, bara av smärtan av att föda ett barn det gör mig orolig! Må hända att jag tjatar men det är verkligen någon som jag är lite rädd för!!

Drömmer varenda natt att det rör sig i magen och att jag känner bebisen när jag rör magen, så i natt då kände jag ett öra. Ett öra av alla saker?!!


Pga att det inte blev nå skara så undrade mina föräldrara om vi ville följa med till svärdsjö imorgon hem till Eva och det tyckte vi lät trevligt för då får vi komma iväg någonstans i sommar iaf. =) Så nu ska jag ta och packa min väska som ska med till dalarna imorgon! =)



Kommentarer!
Postat av: sanna

svärdsjö o eva, jobbar hon på hagaberg? vinterlycka på fl

Kommenterat - 2009-07-13 / 00:47:57
Postat av: Johanna

hoppas att ni får det trevligt i dalarna =)

hihi ja roliga drömmar det kan man verkligen få när man är gravid ;) gjorde en ny länk till denna bloggen men har kvar den andra bloggen också. så nu har du 2 olika alias på min blogg thihii.

Kommenterat - 2009-07-13 / 01:02:04  | URL - http://johannamadeit.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: