1/11-2009

2009-11-01 / 15:03:36
WOOOOW Nu är det November =D Kan det bli bättre =) 26 dagar kvar sen ska plutten vara ute har jag tänkt!!

Hade kramper i magen igår så för några sekunder så var jag osäker på om den var värkar med tanke på att jag inte har ätit nå konstigt men det gick över efter ett tag iaf!! Men magen är inte hellt hundra idag heller, så vi hoppar över kalaset idag!

Skötbordet är typ klart hi hi så nu vill jag ha hem det =)

Emil har äntligen skrivit ett inlägg i sin blogg som han haft sen i somras =) http://endagmedemil.blogg.se/

Har idag lagt in länkar till bloggar jag följer Äntligen.. bättre sent än aldrig, men nu är de där iaf =)


Ett helt år har gått sen vi fick mf.. förstår inte hur tiden kan gå så fort..men snart har vi en bebis i famnen och gossa med =)




Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: