12/11-2009

2009-11-12 / 13:50:32
Oj nu var det länge sen jag skrev!!
Men har inte haft någon lust alls, har dock ingen lust men något längre! Sitta vid datorn är skit tråkigt och Tv är jag inte ett dugg intresserad av så jag vet inte vad jag gör om dagarna egentligen!
Förutom att vänta och vänta och vänta. Men den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge.

På nåt sätt så känns det här hur overkligt som helst. Tror min mage ska försvinna och allt ska återgå till det vanliga, men det gör ju inte det.
Är det verkligen en människa där inne?? Så läskigt..
Och förlossningen ska vi ju inte ens prata om skit läskigt, kommer vara så orförberedd när det väl händer. Kommer säkert få panik och jag kommer alldeles säker vara själv när det väl börjar. Men som sagt MAX 4 veckor imorgon sen är den ute för då har man gått över 2 veckor!!

Sängen är uppe, inte bäddad men den står där den ska stå. Skötbordet har dock inte kommit än men det var väl inte så oväntat. Har till och med köpt ett litet blöjpaket så vi är redo för att få hem en bebis.

Igår och i förrgår har jag fixat matlådor (okej Mamma var med och hjälpte till lite =) ) och lagt in i frysen. Så vi ca 9 matlådor som vi bara kan ta fram sen när vi kommer hem om vi inte har lust att fixa mat de första dagarna!
Bakade bullar och kakor för en månad sen men ska även göra kladdmuffins men har inte riktigt haft lust att gör det än.

Igår köpte jag hem en "jul"skinka och fixade iordning. Det var hur gått som helst på en limpsmörgås. Längtar jätte mycket tills jul!!

Känns närmare till jul än till förlossningen!
Jag hoppas iaf att liten tittar ut snart så vi får se vem det är som ligger där inne! =) Är så nyfiken på om det är en pojke eller flicka!

Idag åker bästa Emma och kommer inte hemförens om 2 hela månader!!! När hon kommer hem så ska hon hit fort fort, så hon får träffa bebisen =D






Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: