18/11-2009

2009-11-18 / 12:15:25

Bebisen är kvar i magen, verkar som om jag har en väldigt mysig mage att bo i =)
9 dagar kvar till beräknad födsel =D Wiiiiii snart så!!
Självklart har Emils mobilkort inaktiverat sig själv så om det blir nåt kommer jag få panik om han inte är på jobbet  för det nummret har jag!!! Tur att han inte är ute och flänger en massa, men det är ju så typsikt! Varför ska det dumma kortet krångla nu för?!

vet ni idag är det blå himmel?? Så idag ska jag ta mig en promenad. Igår kom mamma hit och åt och sen följde hon med mig en sväng i skogen så skönt att komma ut och röra på sej! Lite tråkigt att gå själv bara!

Iförrgår så bakade jag det sista (tror jag) =) Förutom saffransbullar som jag ska göra när jag är rik ;)
Det blev två olika sorters muffins, chokladbollar och matbröd. Sen har jag colakakor och bullar som ligger i Haraker och väntar på att det ska finnas plats i våran frys. Vi hade ju en liten frys förut som stod brevid kylen men det hade vi aldrig någon användning förr så den åkte vi ut med till Haraker. Men nu skulle den behövas igen för frysen är jäkligt fylld nu med bak och matlådor =) Så får inte plats med något annat! Så nästa vecka kommer den tillbaka =)


Kommentarer!
Postat av: ida

nu blev jag sugen på din pappas chokladbollar! :D

Kommenterat - 2009-11-20 / 17:58:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: