21/11-2009

2009-11-21 / 23:57:47
Ingen bebis än!! 6 Dagar kvar men känns som om man kommer få gå längre.. så man bör kanske börja räkna med 2-3 veckor till!! Den kommer som sagt när den är redo =)
Förvärkarna har försvunnit men sammandragningarna kommer och går nästan hela tiden känns det som..
Vi väntar och längtar men ska från och med nu försöka vila och verkligen ta vara på de dagarna jag har kvar för sen lär det väl inte bli så mycket vila om jag har förstått det rätt =)

Idag har vi varit i Haraker en sväng.. saknade min hund =D
Var och plocka lite mossa till adventsljusstaken istället för att köpa EN påse för 25 kr.. fattar inte att det kan vara så dyrt?! Tur man har föräldrarna på landet hi hi

Idag har jag varit jätte duktig.. vi framkallade kort för några månader sen och nu ikväll fick jag äntligen lust att sätta in dem i album så nu sitter alla kort där de ska =) Känner mig faktiskt duktig!! 

Har även fixat ett "mormor album" bara kort på min mormor som gick bort i april tidigare i år! Så nu kan man kolla i det och minnas henne. Min älskade mormor, så jäkla tråkigt att hon inte får träffa bebisen men känner ändå att det var väldigt skönt för henne att få somna in och slippa må dåligt både psykiskt och fysiskt för den dumma sjukdomen.

Är väldigt tacksam att morfar finns kvar och finns vid min sida =) Men han har ju nyss haft cancer så han har det inte heller så lätt. Men skönt iaf att operationen han gjorde i september blev lyckad och att de fick bort skiten.

Imorgon ska jag storstäda igen har varit lite slö de sista dagarna... vill ha det så fint och rent som möjligt här hemma.. för har ingen lust att komma hem från bb och sen känna att man vill städa för att det kommer folk.

Nu ska jag ta mitt täcke och min kudde och lägga mig tillrätta i soffan och kolla när Emil spelar xbox =) Bäst att han passar på medans det finns tid till det!!! För folk säger att man inte har tid med saker sen.. förstår inte vad det pratar om men snart är vi nog väl medvetna om det!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: