23/11-2009

2009-11-23 / 12:12:17
Måndag och fy vilken grå dag. Är det för mycket begärt med lite sol och blå himmel?? Tydligen!
Känner mig jätte tråkig också har inte lust med ett smack!

Ont i ryggen har jag haft sen igår och kan inte komma på vad jag har gjort så jag har fått ont. Har haft lite små förvärkar sen inatt men de är ju så små så man knappt vet vad man känner, så det är sköönt att det är så iaf. Så man inte har jätte ont!

Kollar mig i spegel och ser att man har fått jätte långt hår =) har inte färgat det sen jag blev gravid.. så väntar och längtar tills man kan få släng in lite färg. Men ändå skööönt att låta håret vila med tanke på att det är lite slitet. Skulle nog behöva klippa mig, men väntar nog ett tag till.. Vill inte sätta mig hos en frisyr och stirra in i en spegel i en halvtimme. Man är ju lite svullen här och där så slipper helst att kolla i speglar alls.

Undrar hur mycket jag gått upp, vill verkligen inte ställa mig på vågen =/ Men det kommer säkert bli mycket att träna bort för så här vill jag inte ha det. Längtar tills man kan gå på en rejäl promenad med barnvagnen =) Men det lär väl inte hända förens efter jul.

Imorgon skulle mormor fyllt år och jag tycker att den dagen skulle vara perfekt att föda barn på =)
Men det tycker nog inte den lille =) Och det gör inget den får komma när den vill!!!

Idag efter att Emil har slutat ska vi ut till erikslund och hitta en tv till mamma och pappa.. De har möblerat om i deras tvrum och nu får inte deras tv plats =) Så de måste köpa en platt tv!

I år ska jag fira jul med min morfar för första gången i hela mitt liv =) Det ska bli intressant och SkÖNT att slippa dela upp julen. Hoppas bara att det går som vi har tänk och att han kan komma, så inte hans sambos släkt sabbar för oss. Det ska bli väldigt intressant och se min hund och hans hund vara inne i samma hus i flera timmar. Känns lite sent nu att försöka (bara inte mårten bli drabbad för det är ju hans hem), det skulle ha gjorts från början men nej då de kunde ju äta upp varandra, eller Mårten kunde äta upp henne.. (Fast det är hon som hugger mot han??)
Så i år kommer julen säkert bli helt kaooos hi hi och en bebis på det!!! oj oj =)


(slänger in ett kort på den farliga hunden som äter små dvärgschnauzrar)






Kommentarer!
Postat av: Lisa

Hej hej!



Lite nyfiken... Bor du i V-ås?! Tänkte eftersom du nämnt Erikslund. =0)

Kommenterat - 2009-11-23 / 15:35:52  | URL - http://thecharmedone.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad söt vovvsingen är...hur gammal är han? Å vad jag är nyfiken på vad det blir kille eller tjej =)) Kram Nettan

Kommenterat - 2009-11-23 / 21:01:01  | URL - http://rsnatten.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: