25/11-2009

2009-11-25 / 13:24:36
2 dagar kvar till BF hi hi så spännande och nervöst!
Nu är det nära väldigt nära! MAX 3 veckor kvar iaf =)
 
Ska snart ta mig till barnmorskan och den här gången hoppas jag att det är den sista gången =D Tänkte om hon hade magiska händer så hon kan jaga ut bebisen när hon ändå är och trycker på magen!

Hoppas bara att Emil är hemma när det börjar, inte för att han har svårt och komma hem men det är ju en trygghet om han är vid min sida Det är ju trots allt en ny sak som man aldrig vart med om och har ingen aning om hur det kommer kännas.

I natt/morse sov jag jätte hårt vilket gjorde så man var jätte trött när man vaknade.

Idag har jag inte ont i ryggen som jag har haft flera dagar i sträck, väldigt skönt men nu är frågan om man vågar dammsuga och plocka eller om det kommer tillbaka då? Kan ju vara skönt och få ha en dag som man inte har ont i ryggen =)  

Idag kommer frysen hit så äntligen kan man få lite plats med mat och bröd =) Hoppas bara den inte tar upp för mycket plats i köket så det blir trångt.

Men fy va jag är trött skulle verkligen behöva ta en lite sovpause men det hinner jag inte nu och sen efter jag varit hos barnmorskan så kommer mamma och sen pappa med frysen. Och sen rätt var det är kommer Emil hem också! Och då är det mat och sen vips så är det kväll och då vill man ju inte sova. Har ju redan svårt och somna på nätterna.
Men fy va det gör ont nu när man vaknar på morgonen.. helt öm i hela kroppen speciellt magen.
Känner mig som en flodhäst =) Men snart så är iaf den hårda magen borta. Gissa om jag längtar till jag kan ha mina egna kläder hoppas hoppas det inte tar jätte långt tid.

Nej ta och klä på mig lite finare kläder =)



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: