26/11-2009

2009-11-26 / 11:40:20

Nu börjar det bli nervöst.. EN dag kvar till Bf! Hi hi hi! Ska bli sååå spännande att se vem det är som bor i magen!!
Känner mig som ett barn på julafton som väntar på tomten.. pirrar i hela kroppen!

Igår var jag hos barnmorskan, fick en ny tid nästa vecka den 3/12 men jag har ingen tanke alls att gå dit då för då hoppas jag att vi fått barn! Men annars är det bara att gilla läget och gå dit inte svårare än så =) Barnmorskan trodde inte att det var en liten bebis men ingen mega baby på 5kg heller.. =)

Så trött de sista dagarna så tror jag ska slå igen datorn och gå och lägga mig, fast vill så gärna fixa lite här hemma.. men har ingen ork! Skulle behöva gå ner i källaren och hämta lite gardiner som ska sättas upp imorgon men det känns jätte långt ner dit =)
Nej jag intar soffposition så får vi se om jag somnar eller om jag får nå ryck och börjar städa =)






Kommentarer!
Postat av: Kia

Har det blivit bebbe än??? Väntar med nervös spänning, hur det går för er!!!

Kram

Kommenterat - 2009-11-27 / 18:57:16
Postat av: Anonym

28/11.... Nu då?? NU måste väl ändå bebben vilja träffa sin familj!! Jag bestämmer att H*n vill det, & att nu nu är på förlossningen :0).

Kramar

Kommenterat - 2009-11-28 / 17:20:58
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: