5/11-2009

2009-11-05 / 13:00:55
Det snöar idag igen men det verkar inte vilja  ligga kvar på marken utan smälter bort på en gång!

Idag ska jag ev träffa Emma, undrar bara när hon tänker höra av sej =/ Så vi hinner träffas innan hon dra ifrån kalla Sverige! Tyvärr verkar liten inte vilja titta ut innan hon åker så hon får vänta och se den till hon kommer hem om två månader.. Tur att Internet finna iaf så hon kan få se kort!! Men det känns väldigt tråkigt att hon inte är med från början!

Hormonerna är berg och dalbana just nu känner jag.. tårarna kan komma för minsta grej man känner sig så jäkla fånig.. =D Men det är väl så det är när man är gravid ;)

Va inne på en gravid sida och ser en tråd som heter "Hur ont gör det" och jag min smarta fan måste ju självklar in och kolla och läsa.. Tråden handlade om det gjorde ont och få barn! 
Så nu har jag kommit fram till att om bebisen vill stanna i magen så får den självklart göra det. Jag vill inte.. vill inte... usch och fy... nä det var inge skoj att läsa om!!!!
Men är ändå så nyfiken på hur det egentligen känns!´

Nu ska jag fica mig i ordning för snart kommer Emma och sen ska vi på promenad =)



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: