9 dagar kvar till BF

2009-11-18 / 19:49:52
Men är så jäkla less nu... Känslig är jag också... allt är fel inget passar!!! Rädd så in i norden på vad som ska ske!
Vill inget hellre än att få det överstökat nu, blir mer och mer rädd inför förlossningen för varje dag som går så nu vill jag att det ska starta! Känner bara att nu orkar jag inge mera! Var ju helt säker på att den skulle ha kommit nu, men så fel man kunde ha!!!! Hoppas verkligen morgon dagen blir bättre än idag!!!!!

Har inga problem att bära mitt barn men det är allt det andra som jag är less på!




Kommentarer!
Postat av: Kia

Det kommer gå bra på förlossningen. Kroppen vet vad som händer,det är bara att lyssna på den & följa med...... Lätt för mej att säga kanske, som har det överstökat.

Men maila mej gärna på Fl, om du har några frågor mm..... så ska jag hjälpa dej så gott jag kan, med tips & råd.

KRAM

Kommenterat - 2009-11-18 / 21:27:54
Postat av: Tessan

Upp med hakan tjejen!!! Du klarar det... Kanske kan ses på en fika nästa vecka om inget har hänt och vi är friska, om du vill?? Nu är Jimmy sjuk...

Kram

Kommenterat - 2009-11-19 / 13:11:42
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: