1/10-2009

2009-10-01 / 16:12:20
Första Oktober... och det innebär att SNART SNART SNART så är det November =)
Veckorna går sjukt fort.. Jag mår bra och har nu kunnat sova 2 nätter i rad så nu kan jag tänka mig att vara gravid i några månader till om det är så =D
Allt bara är så underbart just nu =D

Idag var jag hos barnmorskan och fick akupunktur.. fick en nål mellan ögonen för avslappning.. men vill nog inte ha det igen, känner mig helt skum efter det..

Nu är det ca 8 veckor kvar sen är det dax att kläcka.. ser framemot förlossningen!! (kommer nog ångra att jag sa så sen)
På måndag är det dax för ultraljudet =D Kul att få se hur den ser ut nu!!

Imorgon ska vi till familjerätten och skriva på papper om att Emil är pappa och om gemensam vårdnad! =D
Känns helt sjukt att man ska få ansvara för en liten bebis..



Kommentarer!
Postat av: Johanna

Åh tiden bara tickar iväg hihi men snart är vi där =) jo hon har börjat bli bättre hostan är kvar men inte så att hon behöver vara hemma då hon får hostmedicin. hur har ni det?

Kommenterat - 2009-10-04 / 20:43:56  | URL - http://johannamadeit.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: