28/10-2009

2009-10-28 / 11:26:45
Nu börjar oktober lida mot sitt slut, snart är vi inne i november!!!

Idag har vi sista träffen på föräldrargruppen får se om vi blir själv idag igen eller om den kommer en till!!

Igår var vi ialle fall hos barnmorskan, Emil fick vaccinera sig hos barnmorskan =) Hon är snäll hon!!
Denna gång låg hjärtljuden på 130 helt plötsligt!! Min mamma har kvar alla papper sen hon gick hos barnmorskan när hon väntade mig och mina hjärtljud låg alltid över 140 slag tills sista gången, då läg de på 130!! Får se om det blir lika för mig.. nästa besök är den 10/11!

Igår var det två veckor kvar tills Emma drar till Thailand =( Hon vill att vi ska ha fått barn innan men jag tror inte den kommer hinna tyvärr.. För min del får den gärna ligga kvar ett tag till, börjar bli lite små nervös inför det som väntar =/ Ser inte framemot förlossningen lika mycket längre skulle helst vilja trycka på en knapp så det var över nu för vad jag har förstått så gör det "väldigt" ont att trycka ut en unge =/!! Det ilar och känns som om det håller på och töjer sej där nere, ska det vara så??!

I måndags var Anton här =) Vi bakade lite pepparkakor.. riktigt mysigt var det. På söndag fyller han fyra år så då hoppas jag vi kan åka dit och gratta han. Förra året hade vi en dyster dag den 1-2 november =( Men nu nästan ett år efter känns det okej, är ju gravid igen och det känns som om den här gången har vi lyckats!

Har äntligen fått mitt beslut om föräldrarpenningen =) det blev som jag ville... så äntligen känns det som om nåt ska gå bra när det gäller pengar =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: