30/10-2009

2009-10-30 / 11:52:07
Fredag idag, blå himel och strålande sol =D Hoppas verkligen Emil är sugen på en promenad för det är jag.. Men det är så tråkigt att gå själv!

Idag då? Det enda som jag vet att jag ska göra är att köra Emil till sjukgymnasten. Sen ikväll ska han på hockey och då har jag inte en aning om vad jag ska göra men blir nog att vara hemma och fixa eller så hamnar man på soffan!

Äntligen har jag börjat blivit trött och det är UNDERBART!!! Sen vet jag inte om det är för att mitt hb är lite lägre än förut eller för att kroppen håller på och förberedder sig! skönt att kunna sova iaf!

Idag är vi i vecka 36+0 =D Snart så snart!! Spännande att få se vem det är som bor där inne =D
Om jag skulle gå över så är det MAX 6 veckor innan vi får träffa den iaf! Inte långt alls. Nästan så jag börjar få lite panik av att det är så nära!!

igår var jag på Miroi för sista gången och jag tänker inte sätt min fot där igen!! Så skönt..
Var ner till ams också och berätta att från och med måndag kan de ta bort mig därifrån. Så nu kan jag endast koncentrera mig på att förberedda och vila.. Kanske baka och städa mera vill ju så gärna att allt ska vara klart när den kommer =)

Skulle vilja ha sängen och skötbordet snart så man kan fixa i ordning.. Kanske inte bädda i sängen men sätta upp den och så.. spjälskyddet ska ju úpp vill se hur det kommer blir =)
Alla saker är iaf tvättade och delar av BB väskan är packad.. så nu väntar vi bara på att den ska bli klar!!

Nu ska jag surfa vidare och sen göra mig i ordning för färden till sjukgymnasten =)


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: