Sugen

2009-10-28 / 12:05:56

Så sugen.....
Tänk att få blanda ordning en god drink, ta en cigg och lyssna/dansa till gamla godingar... Gå på krogen och klä upp sej.. fixa håret och sminka sej och bara ha en trevlig kväll med vänner =)
Det mesta kan man ju göra fast man är gravid men just den dära ciggen och drinken gör så mycket =D Så sugen men snart hoppas jag att jag kan få göra nåt av de iaf.. bara lite pytte pytte lite!

Men skulle kunna tänka mig att ta en spelkväll med vänner iställe och en stor och kall coca cola =) helst med massa is också!
Har ett sällskapsspel hemma som vi ännu inte har spelat.. så synd för det verkar jätte skoj men det blir liksom aldrig av!! Så är det någon där ute som kan tänka sej en kväll med sällskapsspel?? Hojta! Gärna så snabbt som möjligt för sen lär vi ju inte ha tid på ett tag tror jag =D


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: