15/4

2010-04-15 / 22:55:21
Oj va den hära veckan går fort!! Men vilket härligt väder det har varit!!

I måndags så var vi till Haraker och sen en sväng till Sala, Alma fick en jätte fin klänning. En riktig fin sommarklänning som jag hoppas hon kan använda många gånger! Fikade såklart på Johansson och gissa vad jag åt?? En fylld baguette så klart hi hi hi!!!! Fick även mina däck bytta av min far, han är bra han =)

I tisdags så kom mamma förbi och vi gick en promenad i det fina vädret!! Sen på kvällen när Emil kom hem mötte vi upp Winge, Tommy och Lucas för en promenad =) va ute och gick i 1½ timme så skönt och bara gå och snacka =)

I ondags kom Emma hit på frukost, sen åkte vi och besikta bilen och vet ni??!! DEN GICK IGENOM JIPPPI!!!!
Så nu behöver jag inte fundera på det nå mera. Sen så tog jag, Alma och Emma en promenad. Man kunde gå utan jacka, så nu är det VÅR!!!!!

Idag så vaknade jag av ett sms av Pillan som undrade om vi skulle ta en promenad och det gjorde vi, var nog ute i ca 1½ timme =) Sen så var det bara att gå hem ett par timmar och sen så mötte vi upp Lucas och Winge för idag skulle vi till dagis på information =) Fick fika där och Lucas kröp runt där utan nå problem, snacka om att det kommer vara lätt och skola in honom om han är som är nu i höst!!!

Imorgon så skulle jag ha åkt på sexparty men det blev inställt men det gör inget för vi ska gå till Winge ändå fast nu får Alma och Emil också följa med =) Där bjuds det på mat och sen tror jag att vi skulle spela lite alla fyra!!!

Sen så är det lördag och då blir vi barnlediga.. Barnlediga va konstigt det känns att säga så, fast tycker fortfarande att det är lite konstigt att bli kallad mamma =) Alma är ju för bra för att vara sann så det känns som en dröm att ha henne. En underbar dröm! Vi ska ev åka till Tuna park och shoppa lite och sen på kvällen ska det drickas goda grejjer!! =)

På söndag ska ev Markus, Emelie och Elian komma hit och fika så jag har sagt till mamma att Alma ska komma hem senast kl tre så får se hur det blir med det =)

Nästa vecka är det ganska lugnt ska försöka åka till Heby en sväng och sen ska Carro och Andreas komma till oss och fika. Nästa helg har vi två st som fyller/fyllt som ska firas. Emma fyller på måndag men henne får vi se till och fira någon gång under veckan!!!!!

Alma hon kämpar på och försöker rulla runt, hon har ännu inte kommit på att man måste flytta armen för att komma runt helt =)

( Så här ligger hon längre kommer hon inte =) )

Sen så har hon börjar skratta mera hi hi hi hon kan till och med ligga själv och börja små skratta. Riktigt mysigt är det!!!!  Det går kanon bra att ha sittvagnen så den behåller vi på!!!



Hon hade sitt första riktiga magknip för ett par dagar sen och det var inge skoj ( det var därför jag försvann från msnen Kia) Hon skrek i en kvart och prutta lite sen var allt bra igen och hon somna om!!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: