21/4

2010-04-21 / 20:26:28
Nu har jag blivit dålig på att blogg igen!! Ja vad har hänt sen sist?

Var hemma hos Winge, Tommy och Lucas i fredags och fick JÄTTE god mat!!!! =)
Alma har sovit bort det gick faktiskt bra för alla =) Jag och Emil hamnade på krogen efter mycket om och men, känns inte som om man saknar det precis..snare tvärtom! På lördag dag så hade jag och Emil en hel dag på tuna park och det var verkligen mysigt!
I söndags så kom Familjen Delsö hit och vi tog kort på barnen när de låg brevid varandra.. Elian är ju så liten mot Alma =) Nu väntar vi på att få komma hem till dem och grilla hi hi hi!!!
I måndags så var jag och Alma först ute och gick med Winge och Lucas, sen på eftermiddagen åkte vi och fira Emma som fyllde år. Hann även storhandla när Emil kom hem och sen kom kusin Andreas och Carro på besök!! Ska ev ut och käka med dem på måndag på spicey hot =)
Igår så tog jag och Alma oss till Heby för att umgås med fam Jonsson (förutom Daniel som jobbade)! Hann vara ute max 30 minuter sen kom regnet så då var det bara att gå in. Men vi grillade ändå så nu har vi haft premiär för det =)
Sov kvar där tills idag. Idag har jag, Angelica och Alma vart i sala mitt på dan, skulle köpa present till Daniel men kan säga att så blev inte fallet inte för mig iaf. Hittade så mycket annat roligt =) Men tror jag vet vad vi ska köpa till herrn!!

Måste bara säga att Almas störta kusin Maja är så himla goo mot Alma. igår matade hon henne och idag innan vi åkte hem så klädde hon på henne! Hon var även "barnvakt" en stund och man såg hur lycklig hon var =)

Imorgon börjar föräldrargruppen så får vi se hur det blir. Ingen är ju med från när vi var gravida utan det här är en hel ny grupp för oss!!! Tror det skiljer ganska mycket på barnens ålder också!

Jag och Emelie har funderat på om vi ska börja på babysim, tycker det skulle vara väldigt mysigt =)
Kommentarer!
Postat av: Kia

Jag & Emil går på babysim... & kan bara säga en sak. ANMÄL ER!!! det är super mysigt att få plaska loss med sin guldklimp i vattnet :0). & dom älskar verkligen att vara i vattnet.

kram

Kommenterat - 2010-04-23 / 22:03:46
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: