5/4

2010-04-05 / 17:54:21
Så var påsken över... skönt =) Inte för att jag inte tycker om påsken men man bara äter och äter!!!

I lördags så var vi först till Haraker och åt påsk lunch och sen åkte vi mot Heby för att fira påsken där!
Mina två farbröder var där och min kusin och hennes två barn. Hennes äldsta är ca 20 år och är så kul och se han med Alma =) Han ligger och pratar med henne på golvet!! Men de är ju faktiskt sysslingar =)
Sen höll min farbror Alma för första gången!! Han såg ganska lycklig ut hi hi hi!!
I heby var det full fart som alltid =) Farmor Lotta och Emils systrar, kusinerna, Emils moster med familj fullt med folk var det i som firade i Heby! Vi sov kvar hos Angelica och Daniel, Alma fick låna deras resesäng och sova i och det gick jätte bra så det är nog nåt vi får införskaffa i framtiden!!

Alma fick två påskägg, en jacka av mormor och morfar och ett par byxor och en body av farmor! =) Jätte fin jacka och kläder! Jackan stod jag och kolla på för några veckor sen och tyckte den var så fin och det kom min mamma ihåg så hon kunde nog inte låta bli och köpa den =)!

Innan vi åkte hem till västerås igår så åkte vi förbi Salbohed för där var det tivoli och marknad.. Alma sov så klart men nu har hon ifall vart på tivoli =) Köpte en tröja till Liam som han får när han fyller 2 år!! 2 ÅR det går så fort tyckte nyss han var nyfödd!!! Men snart kommer det en ny bebis till fam Jonsson =)

Vi lånade hem filmen 2012 och igår skulle vi kolla på den men icke vi somnade, så det blir ett nytt försök idag!
Idag har vi vart hos min morfar och käkat. Mamma och pappa var också med =) Lite tråkigt bara att man är trött på mat nu när det vart påsk!

Idag ska nog Alma få testat nån ny smakis men vet inte om hon ska få masjpuré med potatis eller gröt!!!
Hon har testat palsernacka, postatis och pasternacka och sen banan och äpple än så länge!!!

Imorgon ska vi åka till Surahammar och hälsa på Emelie och Markus. De har fått en son så ska bli så himla skoj och få träffa dem!!! =) På dagen ska jag ev till ikea med Lotta och Angelica det beror på om de väljer att åka till Uppsala eller Västerås. Tänkte även springa in på hm och handla nåt litet till Markus och Emelies son!! =)

Nej nu låter Alma så ska ta henne!!!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: