6/4

2010-04-06 / 22:48:05
Ibland blir jag bara så arg av att se en persons namn. Har henne på msn och varje gång hon är inloggad så har jag lust och skriva nåt dumt! Hon är bara så BLÄ!!! Egentligen skulle det ju vara lättast att bara ta bort henne men vill inte att hennes sambo ska veta att jag har tagit bort henne, vill inte förstöra nåt ifall hon skulle försvinna ur bilden!! Jag hoppas hon gör det snart för konstigare människa finns då inte!!!!

Idag har jag och Alma vart på ikea och träffat Almas farmor och faster! Sen mot kvällningen åkte vi och hälsa på Markus, Emelie och Elian! Det var trevligt och hoppas att de vill träffas flera gånger!!!! Han var såååå liten!! Känns så konstigt för Alma har varit ännu mindre än vad han är nu!! Usch va tiden går fort!! FÖÖR FORT!!! Känns som om det här året bara kommer springa iväg!

Imorgon ska jag ev träffa Winge om det är fint väder ska vi gå till Hälla och så ska hon shoppa lite =) Hi Hi hi!!
Det ska bli skoj! Men innan jag träffar henne ska pstaven in.. läskigt vet hur det var förut när den skulle in och sen tas ut. Då sa jag att jag inte skulle göra om det men nu har jag ändå bestämt att den ska in!! Men känns som om det är lättast att ha, man behöver inte vara orolig att jag blir med barn och så slipper man den jäkla mensen.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: