7/4

2010-04-07 / 15:31:06
Nu är det gjort efter mycket om och men så sitter p-staven där den ska. Gick till apoteket i morse för att hämta ut den men icke den var så slut. Så fick boka om min tid och som tur var fanns det en tid klockan två istället hos bm. Hem och ringde till apoteket, förstår inte varför man måste ringa kundservice och inte direkt till apoteken??!! Hon på skiljebo kunde inte se om de andra apoteken hade??!! Skumt! Fick prata med ett pucko först som hade noll koll och visste inte vad pstaven heter egentligen. Så jag googlade och fick upp det riktiga namnet och sen ringde jag upp och hon som jag pratade med då hade ingen aning om hur man gjorde!! Fast jag hade rätt namn så fick hon inte fram nåt så då blev jag kopplade till en som visste mera. Till slut fick jag iaf veta att det fanns EN på hälla och några nere på stan. Så vid ett tiden kom mamma förbi och passa Alma så då åkte jag till Hälla och den fanns kvar =)

Idag ska jag göra fläskfilé blev så sugen nyss. Med pommes och kantareller, sen självklart sallad och sås.
Blev så sugen på cupcakes så funderar på om jag ska göra i ordning lite som vi kan ha till efterätt!!! Har philadefiaost som ligger och skräpar i kylen som snart går ut så lär väl göra nåt med dem. Så då passar ju cupcakes perfekt =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: