8/4

2010-04-08 / 18:36:22
Fy så trött jag är =) Gick hemifrån vid kvart över elva för att gå till bvc. Tjejen väger nu 7460 gram och är 64,8 cm lång!! Stor tjej!!!
Sen så träffade vi winge och Lucas vid skiljebo centrum och så tog vi oss en promenad till Hälla! Hon var ute efter lite kläder, Alma var vaken så jag gjorde så hon kunde sitta upp i vagnen och kolla läget och det gillade hon =)
Gick och fika och barnen fick mat. Var jätte fint väder ute när vi gick det men när klockan var halv fyra fyra och vi skulle gå hem så regnade det helt plöstligt. Som tur är så har jag alltid regnskyddet i vagnen så Alma slapp bli blöt iaf =)
Var förbi affären innan vi gick hem och så mötte vi upp Emil och gick tillsammans hem. Så det blev en lång dag så nu är jag jätte trött.

Fick ett sms av Emma där det stod och frågade om jag ville komma på frukost imorgon bitti vid ÅTTA!! Det är ju skit tidigt =) men får se imorgon när Alma vaknar, oftast vaknar hon vid sju så då kanske vi kan ge oss iväg på lite frukost med brudarna.

Sen imorgon eftermiddag ska jag ev följa med Winge och Lucas till babyproffsen! Sen på Lördag så ska Emil på Herrkväll hi hi tycker verkligen det är skit kul att de har hittat på den idén =)


Kommentarer!
Postat av: Nettan

Oj hahha hon är snart uppe i Claras vikt ;-) Hihihi

Kommenterat - 2010-04-12 / 09:23:50  | URL - http://mrsnatten.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: