17/2 2010

2010-02-17 / 16:09:35
Nu var det ett tag sedan jag skrev igen.. Jätte dålig på att blogga och inte tycker jag att det är vidare kul heller just nu.. Har ingen aning om det är ens någon som läser min blogg men skriver för min egen skull mest!

Nu har Alma äntligen börjat ha nappen ofta.. när hon sover tycker hon om den och sin snuttehandduk.. Hittade nå billiga handdukar på jysk som jag tyckte passa bra att ha när hon spyr men icke de har blivit snuttefilt =) Så vi var tvungna att åka och köpa några fler.. sen när jag kom hem och hade tvättat dem ser man hur dålig kvalite det är så det blir nog att åka till jysk och köpa flera så det räcker ett tag ifall om hon nu ska fortsätta ha dem.. Men ska försöka få henne att ta en filt istället känns som om de räcker längre och är bättre kvalite.

Har det väldigt bra hon sover hela nätterna =) Hon är duktig hon min tös hi hi hi

Idag var vi och besikta bilen men det gick tyvärr inte igenom var lite små fel men det ska Dennis fixa =) Vad skulle vi göra utan han hi hi hi!!

Nästa helg ska tösen döpas =D Jätte kul ska det bli... men måste ta mig i kragen att börja baka... men det tar emot som bara den.. BLÄÄÄ!



Världens bästa Alma Izabell =)



Kommentarer!
Postat av: Liw

Hej, jo jag vet att de finns både på apoteket och större ica affärer, men grejen var att de fanns att beställa med namn på...

Kommenterat - 2010-02-18 / 14:27:14  | URL - http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Liw

Jo, favvonappen med namn är perfekt, i min lilla mammamaffia har alla sex bebisarna fastnat för just MAM napparna, skulle vara skönt med namn så det är rätt napp i rätt mun. Och damen är kräsen så andra nappar passar inte ;-)

kram

Kommenterat - 2010-02-18 / 22:27:52  | URL - http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Nettan

Hahaha min tös ratar oxså vissa nappar ska vara mam eller vad dom heter här oxså....hittade dom på nätet med namn här... http://www.babyrum.dk/shop/Sve/mam-nappar-m-21c1.html Katrin: Om din lilla Alma vill ha snutte filt har jag ett tips =) www.snutten.se tunna snuttisar som går att andas igenom säls i trepack för 149:- kan tvättas upp till 90gr bra kvalitet vi har tre rosa =) Kram Nettan

Kommenterat - 2010-02-19 / 23:27:07  | URL - http://mrsnatten.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: