2/2 2010

2010-02-02 / 13:39:03
Redan februari.. va tiden går fort =)

Varenda morgon när Alma vaknar så kommer man och så fort hon får se en så får man ett underbart leende =)
Att man kunde älska någon så mycket!!
Stor börjar hon bli också =) 5720 gram vägde hon sist och var 57,4 cm lång =)
Sova i sin egen säng gör hon också nu så nu är det bara att försöka få henne somna lite tidigare varje kväll men det känns som om det blir tidigare och tidigare för varje kväll så jag hoppas vi går åt rätt håll =)

Varit fullt upp ett tag nu.. många födelsedagar men nu ska det vara lugnt fram tills dopet. Eller lugnt och lugnt ska försöka börja baka för rätt som det är, så är det dopdagen!!

Har fått hem dopklänningen tyvärr kunde hon inte ha min men får ha Emils släktdopklänning istället och det går lika bra det =)


Kommentarer!
Postat av: Johanna

Åh mys =) ja så heter det ju haha jag kom berkligen inte på det hihi tur att jag har dig ;D

vi MÅSTE ses snart tycker jag.

Kommenterat - 2010-02-12 / 20:49:02  | URL - http://johannamadeit.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: