Äntligen

2010-02-28 / 21:44:11
Är verkligen skit dålig på att blogga.. men känns som om när jag väl skriver handlar det mest om Alma =) Men ska försöka bättra mig på det här.

I helgen har vi haft dop och det gick jätte, är verkligen stolt att ha Alma som dotter för hon är snäll jämt!!!
Sover på nätterna och är nog nästan jämt glad =)

Ida fixade en frisyr på mig till dopet, fy va det var ovant =) men efter ett tag kändes det bra hi hi Tack Ida..



Imorgon vet jag inte om vi ska åka till Haraker en sväng på dagen får se när vi vaknar och är klara. Lär ju åka tillbaka med nykeln till kyrkan på förmiddagen och sen vid fyra ska vi till bvc. Alma ska få sin första spruta.. Usch!

Har faktiskt inget speciellt planerat nu.. dopet tog mycket tid.. även fast jag inte fixade så mycket så var det mycket som snurra i huvudet. Men nu är det lugnt och nu ska jag njuta av min dotter som jag älskar mest av allt på hela jorden. Försöka träffa andra mammor så man har några och träffa på dagarna..
Sen umgås med min underbara sambo =D Han är väl världens bästa!!




Kommentarer!
Postat av: Kia

Vad fin du var på dopet!! Emil har skrivit i Almas blogg, om sin dag idag.... hehe.... Jag kikar ofta i din blogg om det står nått nytt :0)... men är ganska dålig på kommentera.....

Ta det lugnt inför sprutan imon... det kommer gå bra. Jag var oxå nojjig när Emil fick sin, men allt gick kanon.. Han skrek när sköterskan stack, men sen var allt topp igen...

KRAAAAM

Kommenterat - 2010-02-28 / 22:24:14
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: