19/3

2010-03-19 / 23:04:39
och så var fredagen snart över!! Gahh blir tokig på att det går snabbt.. Vill att tiden med Alma ska gå sakta så jag/vi kan få njuta av henne när hon är liten. Fast hon är ju ganska stor nu ändå, vill stå och sitta när hon är vaken. Att ligga ner i mammas eller pappas famn är inte alls lika mysigt jämt. Fast som tur finns det några gånger per dag som hon tycker om och mysa lite. Köpte ju en snuttefilt igår och den har hon accepterat =)

Idag har vi gjort massa saker. Började morgon med att slå på en film på voddler, blev Bröllopsfotografen.
Var en helt okej film men den var inte så som jag hade förväntat mig. Sen så har vi hunnit med och handlar och vart på babyproffsen en snabbis. Alma badade igår och nu när hon gör det så brukar jag sätta henne upp så hon får kolla och känna på vattnet en stund. Men igår tyckte Emil att vi skulle köpa badankor så hon kan kolla på dem när hon badar så idag inhandlade vi 3 st gula ankor. Så ska bli skoj och se nästa gång om hon bryr sig om dem eller skiter i dem totalt! På eftermiddagen möte vi upp familjen Jonsson vid busborgen och så var vi där ett par timmar. Riktigt trevligt var det!! Sen följde de med oss hem och åt Tacos =) Fem minuter efter de åkte så slockna Alma och hon sover fortfarande så lär väl snart väcka henne och sätta på henne pyjamas och ge henne lite mat. Har ingen lust och gå upp fyra imorgon =D

Imorgon ska vi ev åka på loppis eller klädbytardag som det så fint heter =) är ute efter lite sommarkläder till lilltjejen så hoppas de har nåt!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: