23/3

2010-03-23 / 19:32:24
Hej hej!! Igår var mamma här och så åkte vi till barnloppisen i Hökåsen. Hittade lite fynd, sommarklänningar, en jeansjacka, en rosa keps och lite annat smått och gått!!!!



Idag så kom Jazmine och Johanna på besök =) Jätte trevligt som vi lär göra om!!




Efter att Johanna hade gått så kom min mamma och pappa och strax efter det kom morfar och Birgitt så full fart hela dagen =) Almas morfar fick henne och skratta och det tror jag gjorde han väldigt lycklig!

Imorgon ska Emma och jag träffas =) Och på torsdag så åker vi till Haraker och på fredag ska vi till Heby och Fjärdhundra för Emils kusin fyller 30 år!! Sen på lördag kväll vet jag inte om vi får besök!
Fullt upp denna vecka för en gång skull =D
Kommentarer!
Postat av: Johanna

Åh vad fint kort det blev när dem kollar på varanndra :) gullungar <3

det var trevligt idag å ja det lär vi göra om föer gånger hihi.

Kommenterat - 2010-03-23 / 19:51:05  | URL - http://johannamadeit.blogg.se/
Postat av: johanna

ha haha du Jazmine ser ju jätte knubbig ut bara för att hon gör så där på sista kortet

Kommenterat - 2010-03-30 / 14:27:18  | URL - http://johannamadeit.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: