30/3

2010-03-30 / 16:11:02


Idag blir min prinsessa 4 månader.. shit va tiden går fort =)

En fråga bara när går randen på magen bort från mig?? den är inte lika tydlig men den syns bra!!!

Känns som om jag håller på och bli sjuk =( Idag har jag haft ont i huvudet och känner mig alldeles slö så får se om det blir nå Heby imorgon! Ska även följa med Winge till en förskola imorgon som hon vill ställa sig i kö . samma ställe som Alma står i kö för. Gäller ju att vara ute i god tid om man vill ha på nåt speciellt ställe =) Speciellt om det är privat.

Snart kommer Emil hem och då ska vi åka och handla, Almas mat och blöjor börjar ta slut så kan ma lika gärna passa på och storhandla lite!!!

Igår var vi hos Carro och Andreas på fika, mycket trevligt. Fick med oss en film hem "flickan från ovan", så den måste vi se någon dag! Men ikväll är det tv kväll =) först det patetiska programet dating in the dark, sen the mentalist och sen det bästa cougar town =)

Kommentarer!
Postat av: johanna

Har en liten tävling på en lite mer Påskig bakgrund :)

Kommenterat - 2010-03-31 / 14:36:20  | URL - http://johannamadeit.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: