31/3

2010-03-31 / 21:14:52
Idag har Alma fått testat äpple och banan puré. Det verkar inte vara någon skillnad för henne om det är pasternacka eller det hon ser likadan ut ändå =) Men igår började hon smaska lite när hon får smaka.. eller inte smaska men vet inte hur jag ska förklara!!

I mitten av April ska jag på sexparty, har aldrig varit på ett sånt så det ska bli riktigt skoj =)
Alma och Emil får vara hemma och mysa den kvällen!!

Och så var påsken här igen förra påsken mådde jag så illa så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Men det var det helt klart värt!!!

Idag vaknade jag halv nio, flög nästan ur sängen för att kolla om hon levde!! Men det gjorde hon och hon sov så sött, så riktigt skönt med sovmorgon.. Hon har börjat få in lite konstiga tider.. För nån vecka sen somnade hon senast 10 men de senaste dagarna så är hon uppe till elva halv tolv!! Men vi får försöka ändra tillbaka det efter påsken!!

Idag skulle vi åkt till Heby men hade sån jäkla huvudvärk, känns som om den håller på och släpper nu iaf =)
Men vi ska till Heby på lördag iaf så då får vi säga grattis till Johanna som fyller 18 år idag.
Vi ska även till Haraker på lördag, sen tror jag vi stannar kvar där tills på söndag för då ska vi åka till Salbohed och gå på tivoli =)'
Sen på måndag så ska vi hem till morfar och äta påsklunch!!!

Kommentarer!
Postat av: Kia

Damn!! Snygg blogg-design:0)... & visst går tiden fort, våra små är snart tonåringar som smygröker, trimmar moppe & snor mammas smink hehe......

Jag fick aldrig nån rand på magen, kommer kanske i slutet? Så långt hann ju aldrig jag gå med magen :0).

KRAAAM

Kommenterat - 2010-03-31 / 22:16:08
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: